Tras veinte años como parlamentaria en O Hórreo y después de las terceras elecciones a las que se presenta como cabeza de cartel del BNG sin que el electorado bendiga el cambio político en Galicia, Ana Pontón advierte de que “os grandes cambios non son fáciles”. Afirma, con todo, que hay «un caudal de esperanza» y apela a las personas que están «decepcionadas» compartiendo este sentimiento pero con una proclamación: «Hoxe no acaba nada».
En su comparecencia ante los medios, Pontón ha insistido en que «un país no se transforma dun día para outra”. “Grazas as máis de 455.000 persoas que colleron a papeleta do BNG. Este resultado é insuficiente porque queríamos abrir un tempo novo. Entendo que haxa persoas decepcionadas, pero dígolles que manteñan viva a ilusión e a esperanza porque Galiza xa cambiou e non hai marcha atrás, nada volverá a ser igual”, pronostica la líder del BNG.
«Imos conseguilo no futuro», se mostró segura Pontón en una noche electoral en la que ha analizado que la ciudadanía decidió que «non houbese cambio político» y evitó entrar a valorar los resultados de otras organizaciones políticas de izquierda.
Pontón garantiza que el BNG seguirá trabajando para ensanchar sus bases. «O que demostramos é que o BNG non ten teito. Aquí está a alternativa neste país e eu teño máis forza, enerxía e gañas que nunca”, asegura la candidata del BNG.