O ministro de Transportes e Mobilidade Sostible, Óscar Puente, estivo esta semana na Coruña para prsentar no Palacio Municipal as grandes liñas estratéxicas do Plan Director do Corredor Atlántico, un documento que recolle os principais investimentos previstos polo Goberno estatal nas comunidades autónomas da España atlántica para dinamizar as conexións marítimas, terrestres e aéreas, adaptando e modernizando as infraestruturas con vistas a trenzar a rede transeuropea de transportes do futuro.
A folla de ruta marcada polo Goberno do Estado ata o ano 2030 estipula melloras na rede de ferrocarrís, estradas, portos e aeroportos, cun investimento de 4.561 millóns de euros en Galicia, co obxectivo de vertebrar a rede multimodal con Portugal, Francia, Alemaña e Irlanda, en clave de loxística e interconexión entre os nodos urbanos da Europa atlántica.
Un dos puntos clave é o impulso ás obras de conexión ferroviaria co porto exterior de Punta Langosteira, en marcha desde o último trimestre de 2022. O Ministerio estima que Langosteira estará conectado por tren co porto interior e o Corredor Atlántico no ano 2026.
Tamén da remodelación e ampliación da avenida de Alfonso Molina, a principal arteria de acceso e saída na Coruña, que xa está afrontando a súa fase inicial e na que o Goberno estatal investirá 18 millóns de euros para adaptar a avenida á súa realidade actual, atendendo tamén a súa integración ambiental.
Ademais, a alcaldesa Inés Rey apuntou que A Coruña, «como principal motor económico de Galicia», terá un protagonismo clave no desenvolvemento das actividades comerciais derivadas das melloras no Corredor Atlántico, e destacou o impulso que suporá para a cidade o feito de acoller a sede da Axencia Española para a Supervisión da Intelixencia Artificial (AESIA), «que pronto estará en funcionamento na nosa cidade e sumarase á Cidade das TIC para reforzar a nosa posición como o faro tecnolóxico do noroeste de España».