Empeñado en mandar por las bravas con 9 de 27 concejales, el gobierno socialista de A Coruña mantiene una relación de conveniencia y plena de vaivenes con los que durante esta legislatura han sido la muleta en la que se han apoyado para poder gobernar. Así, María García, portavoz de Marea Atlántica, destapó este lunes un nuevo desencuentro con Inés Rey, a la que reitera que llegaron a un acuerdo para celebrar una reunión que lleva comprometida desde el mes de septiembre, pero que nunca ha tenido lugar.
García señala los diferentes aspectos que deben tratar entre Marea y el gobierno municipal: “Estamos xa case en novembro, teriamos que que estar a falar das ordenanzas fiscais do ano que vén, os Orzamentos 2023 e do modificativo de crédito urxente do que levamos escoitando falar desde o verán. E nada. Estou preocupada, o goberno non está centrado e non atende ao importante”.
La gota que colmó el vaso fue el “espectáculo de improvisación”, que Marea considera que fue el Pleno extraordinario del pasado viernes, donde un asunto como la candidatura de A Coruña como sede de la Agencia de Inteligencia Artificial se trató sin el mínimo esfuerzo por buscar consenso, “nin dentro nin fóra da Corporación, entre os axentes sociais e profesionais da área metropolitan”.
La dura crítica de María García continúa señalando las continuas promesas incumplidas por parte de Inés Rey: “O goberno municipal non é quen de seguir o ritmo dos compromisos. A comisión para a Axenda Urbana segue sen convocarse. Como tampouco se convocou a que debe atopar solución para o problema do pago dos salarios nas bibliotecas municipais de xestión privada, algo ao que o goberno se comprometeu o 13 de outubro”. Marea Atlántica suma a esto la regulación de los pisos turísticos y casas de apuestas, las ayudas para recuperar locales comerciales vacíos, la promoción de la vivienda pública…
Y es que claro, hasta sus propios colaboradores en el gobierno notan a Inés Rey más atenta a otros asuntos relacionados con su promoción: “É preocupante. Temos un goberno que só se move de foto en foto e de espectáculo en espectáculo. Creo que é un erro, que a cidade precisa outra cousa, e por iso quero sentar coa alcaldesa e traballar para aclarar as prioridades”.