Pocos días después de ganarle el pulso al gobierno municipal y obligar a Inés Rey a devolverle la categoría que le correspondía como funcionario del Concello de A Coruña, Juan Villoslada hizo su reaparición en un acto político socialista, aunque en este caso de Oleiros.
El exconcejal de Urbanismo coruñés, una de las tantas piezas que la alcaldesa se ha ido cobrando durante la legislatura, estuvo presente junto a Pablo Couto, candidato del PSOE en Carral, y Macu Acuña, que aspira a la alcaldía de Oleiros, en la presentación de las propuestas socialistas en materia de movilidad.
Las críticas al actual regidor fueron el eje central: «A mobilidade é un asunto estratéxico para o desenvolvemento socioeconómico de Oleiros e foi destatendido durante todos estes anos polos gobernos de Ángel García Seoane. O Plan de Mobilidade encargado no seu día polo alcalde cun custe de 60.000 euros permanece esquecido nun caixón, mentres seguimos circulando polas mesmas estradas hoxe, con 37.000 habitantes, que cando Oleiros tiña 10.000 habitantes».
El grupo socialista propone en Oleiros «un verdadeiro modelo de mobilidade sostible, con medidas como a creación dun parque de bicicletas público con estacións nos distintos núcleos que permita sacar partido a un dos concellos con máis quilómetros de carril bici da área coruñesa. A instalación de puntos de recarga de vehículos eléctricos (prácticamente inexistentes no municipio), a electrificación do parque móbil municipal e a mellora da seguridade peonil na contorna dos centros escolares».